• Home
  • Wdrożenia i wsparcie

Wdrożenia i wsparcie

Profesjonalne wdrożenia – bezpieczeństwo i stabilność na najwyższym poziomie!

Wazuh to zaawansowana platforma XDR i SIEM, chroniąca punkty końcowe oraz środowiska chmurowe. Nasze profesjonalne wsparcie i wdrożenia systemu to gwarancja zachowania pełnej kontroli nad infrastrukturą, sprawnego działania i natychmiastowej reakcji na potencjalne zagrożenia.

VECTO

Usługi wdrożeniowe

Szybkie i sprawne wdrożenie platformy Wazuh to klucz do jej efektywnego wykorzystania
Nasi specjaliści wspierają Cię na każdym etapie implementacji, dostosowując proces do Twoich specyficznych wymagań i charakterystyki środowiska. Zespół VECTO dba o to, by prace wdrożeniowe zakończyć w określonym i uzgodnionym terminie, uwzględniając Twoje plany rozwoju oraz długoterminowe cele. Możesz liczyć na bieżące doradztwo i sprawdzone praktyki, które pomogą Ci osiągnąć najlepsze rezultaty. Zakres usługi wdrożenia obejmuje instalację najważniejszych komponentów systemu, automatyzację działania agentów, optymalizację konfiguracji oraz integrację z innymi narzędziami.
Dzięki naszemu wsparciu oszczędzasz czas i zasoby
, ponieważ nasi inżynierowie zajmują się utrzymaniem i optymalizacją systemu, umożliwiając Ci skupienie się na kluczowych aspektach Twojego biznesu. Bez względu na rodzaj problemu, możesz zawsze liczyć na szybką i efektywną naszych ekspertów.
VECTO

Jako certyfikowany Partner marki Wazuh zapewniamy ponadto:

W ramach naszej współpracy z marką Wazuh wspieramy naszych Klientów w wykorzystaniu pełnego potencjału proponowanych rozwiązań poprzez bieżącą pomoc techniczną, rozwiązywanie problemów, aktualizacje oraz kontrole systemu. Zapewnienie jego niezawodności może się opierać na wygodnej formule wykupienia w VECTO rocznego pakietu wsparcia producenta systemu w opcji standard lub premium

Usługi Standard Premium
Zakres wsparcia
8/5 (8 godzin, 5 dni w tygodniu)
24/7 (całodobowe, 7 dni w tygodniu)
Maksymalny czas odpowiedzi
8 godzin roboczych
4 godziny robocze
Nieograniczone zapytania techniczne
Tak
Tak
Wsparcie przy aktualizacjach do najnowszej wersji
Tak
Tak
Przeglądy systemu (Health checks)
2 razy w roku
4 razy w roku
Usługi

Co Klienci otrzymują w ramach usług wsparcia?

Eksperci VECTO pomagają Klientom w doborze efektywnego modelu wsparcia, proponowanego przez twórców Wazuh. Organizacje korzystające z tego systemu w środowiskach produkcyjnych zyskują dzięki temu satysfakcjonującą stabilność, redukcję ryzyka i spokój. Zakres wsparcia w opcji standard i premium obejmuje:

<span class="mil-accent">01.</span> Nieograniczona pomoc
01. Nieograniczona pomoc
Zespół Wazuh oferuje profesjonalne doradztwo i skuteczne rozwiązania, które pomagają zminimalizować ryzyko zagrożeń. Za pośrednictwem Portalu Wsparcia możesz szybko zgłaszać problemy, monitorować status zgłoszeń oraz umawiać przeglądy systemu.
<span class="mil-accent">02.</span> Kontrole stanu systemu i aktualizacje
02. Kontrole stanu systemu i aktualizacje
Twoje środowisko Wazuh może być jeszcze bardziej wydajne, niż się spodziewasz! Regularne kontrole stanu systemu dostarczają cennych wskazówek, które pozwalają usprawnić działanie platformy i zwiększyć poziom ochrony.
<span class="mil-accent">03.</span> Customer Success – Twój przewodnik po Wazuh
03. Customer Success – Twój przewodnik po Wazuh
Z Wazuh masz pewność, że zawsze możesz liczyć na wsparcie! Zespół Customer Success Wazuh dba o to, abyś w pełni wykorzystał możliwości platformy. Dedykowany Customer Success Manager (CSM) zostanie przypisany do Twojego projektu, działając jako główne ogniwo komunikacyjne między Tobą a zespołem specjalistów Wazuh.

Twój CSM przeprowadzi Cię przez proces onboardingu, a następnie będzie śledzić postępy i zapewniać bieżące wsparcie podczas cyklicznych, kwartalnych spotkań QBR (Quarterly Business Review).
VECTO

Autoryzowane wsparcie
techniczne

Zespół ekspertów VECTO jest do Twojej dyspozycji na każdym etapie współpracy – od rozmów wstępnych, przez proces wdrożenia oraz wsparcie techniczne po jego realizacji, na autoryzowanych szkoleniach kończąc. Wycenę usługi można zamówić poprzez kontakt maciej.zajaczkowski@vecto.eu  lub telefonicznie: (22)2438895.

Szybkość reakcji

Zespół certyfikowanych ekspertów VECTO błyskawicznie wspiera w konfiguracji oraz rozwiązywaniu dowolnych problemów w środowisku.